Zobacz podgałęzie
Informacja o petycjach rozpatrywanych w 2018 roku przez KP PSP W Grodzisku Mazowieckim petycje2018.pdf
Przyjmowanie i załatwianie spraw.
Załatwianie spraw w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim odbywa się zgodnie z działem VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U.2017.1257 j.t.).
Czynności kancelaryjne realizowane są zgodnie z "Instrukcja Kancelaryjna Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim, a klasyfikacja i kwalifikacja zgodna jest z "Wyciągiem z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" dla Komendy Powiatowej PSP w Grodzisku Mazowieckim.
Sprawy mogą być kierowane na piśmie lub elektronicznie poprzez:
-
Osobiste doręczenie w siedzibie komendy tj. Sekretariat Komendanta Powiatowego PSP
w Grodzisku Mazowieckim - adresy na stronie głównej. -
Listownie.
-
Faksem.
-
Pocztą elektroniczną.
SKARGI I WNIOSKI
Tryb załatwiania skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej PSP w Grodzisku Mazowieckim odbywa się zgodnie z postanowieniami działu VIII Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U.2017.1257 j.t. ) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r., w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r., Nr 5 poz. 46).
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim w sprawach skarg i wniosków przyjmuje interesantów jeden raz w tygodniu tj. poniedziałek od godz. 13 00 do 16 30 .
Skargi i wnioski mogą być kierowane w formie: Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania. |
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rafał Zimochocki
- Data udostępnienia w BIP: 2005-09-29 08:57:31
- Informacja zaktualizowana przez: Górecka Anna
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-03-06 15:09:24
- Liczba odsłon: 2856
- Historia dokumentu: