Wersja archiwalna 2007-11-28 14:41:15

PT.2370/2/2007

Grodzisk Mazowiecki, 2007-11-20

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PT.2370/2/2007. Nazwa zadania:  Dostawa fabrycznie nowego ciągnika siodłowego do cysterny pożarniczej dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim przy                         ul. Żydowskiej 7”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żydowskiej 7 zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Wspólny Słownik Zamówień: 34144750-0

 I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Komenda Powiatowa

Państwowej Straży Pożarnej

w Grodzisku Mazowieckim

ul. Żydowska 7

05-825 Grodzisk Mazowiecki

http://www.kppsp-grodziskmaz.bip.org.pl/

grodziskpsp@mazowsze.straz.pl

godz. urzędowania od 7.30 do 15.30.

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: http://www.kppsp-grodziskmaz.bip.org.pl/

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: nieodpłatnie w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żydowskiej 7, Sekretariat Komendanta Powiatowego pok. nr 10 lub za pośrednictwem poczty na wniosek dostawcy.

IV. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

V. Termin wykonania zamówienia: 27.12.2007 roku.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:

1.      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy     nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień.

2.      Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3.      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia",  w oparciu o informacje zawarte w pkt. 15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

VII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:                 4 000,00 zł.  słownie: cztery tysiące złotych .   

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100

VIII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2007-11-30 do godz. 11.00

 w siedzibie zamawiającego tj:

Komenda Powiatowa

Państwowej Straży Pożarnej

w Grodzisku Mazowieckim

ul. Żydowska 7

05-825 Grodzisk Mazowiecki

Sekretariat Komendanta Powiatowego Pokój nr 10

 IX. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte w dniu 2007-11-30, o godz. 11.30

w siedzibie Zamawiającego tj.

Komenda Powiatowa

Państwowej Straży Pożarnej

w Grodzisku Mazowieckim

ul. Żydowska 7

05-825 Grodzisk Mazowiecki

Sekretariat Komendanta Powiatowego Pokój nr 10

X. Termin związania ofertą.

Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert.

                          

XI. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty  z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza zastosowania aukcji elektronicznej.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 227509-2007 dnia 20.11.2007 roku.

 

Dokumenty do pobrania:

1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 27.11.2007 roku. - odpowiedz_na_pytanie.doc

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - siwz.rtf

3. Załącznik nr 1 - zalacznik_nr_1.doc

4. Załącznik nr 2 - zalacznik_nr_2.doc

5. Załącznik nr 3 - zalacznik_nr_3.rtf

6. Załącznik nr 4 - zalacznik_nr_4.doc

7. Załącznik nr 5 - zalacznik_nr_5.doc

8. Załącznik nr 6 - zalacznik_nr_6.doc

[Liczba odsłon: 288721]

przewiń do góry