Wersja archiwalna 2007-11-28 14:43:09
PT.2370/2/2007
Grodzisk Mazowiecki, 2007-11-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PT.2370/2/2007. Nazwa zadania: „Dostawa fabrycznie nowego ciągnika siodłowego do cysterny pożarniczej dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żydowskiej
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żydowskiej 7 zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wspólny Słownik Zamówień: 34144750-0
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Żydowska 7
05-825 Grodzisk Mazowiecki
http://www.kppsp-grodziskmaz.bip.org.pl/
grodziskpsp@mazowsze.straz.pl
godz. urzędowania od 7.30 do 15.30.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: http://www.kppsp-grodziskmaz.bip.org.pl/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: nieodpłatnie w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żydowskiej 7, Sekretariat Komendanta Powiatowego pok. nr 10 lub za pośrednictwem poczty na wniosek dostawcy.
IV. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
V. Termin wykonania zamówienia: 27.12.2007 roku.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w pkt. 15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
VII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł. słownie: cztery tysiące złotych .
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 |
VIII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2007-11-30 do godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego tj:
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Żydowska 7
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Sekretariat Komendanta Powiatowego Pokój nr 10
Oferty zostaną otwarte w dniu 2007-11-30, o godz. 11.30
w siedzibie Zamawiającego tj.
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Żydowska 7
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Sekretariat Komendanta Powiatowego Pokój nr 10
X. Termin związania ofertą.
Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert.
XI. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 227509-2007 dnia 20.11.2007 roku.
Dokumenty do pobrania:
1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 27.11.2007 roku. - odpowiedz_na_pytanie.doc
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - siwz.rtf
3. Załącznik nr 1 - zalacznik_nr_1.doc
4. Załącznik nr 2 - zalacznik_nr_2.doc
5. Załącznik nr 3 - zalacznik_nr_3.rtf
6. Załącznik nr 4 - zalacznik_nr_4.doc
7. Załącznik nr 5 - zalacznik_nr_5.doc
8. Załącznik nr 6 - zalacznik_nr_6.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: kpt. Rafał Zimochocki
- Data udostępnienia w BIP: 2007-11-28
- Informacja zaktualizowana przez: kpt. Rafał Zimochocki
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-28 14:43:09
- Liczba odsłon: 2565
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2007-11-20 21:17:45 2007-11-20 21:18:44 2007-11-20 21:19:37 2007-11-20 21:52:56 2007-11-20 21:57:23 2007-11-20 22:00:15 2007-11-20 22:08:00 2007-11-20 22:08:44 2007-11-20 22:11:00 2007-11-20 22:12:57 2007-11-20 22:13:54 2007-11-20 22:15:02 2007-11-20 22:15:47 2007-11-20 22:18:05 2007-11-20 22:20:25 2007-11-28 13:58:48 2007-11-28 14:39:51 2007-11-28 14:41:15 2007-11-28 14:42:35 2007-11-28 14:43:09 2007-11-30 17:39:35 2007-11-30 17:40:10